Sprawy społecznościowe |
Autor |
Wiadomość |
sokół

|
Wysłany: 2022-02-05, 15:54
|
|
|
Nie no, ja nic nie sugeruję, tylko obawiam się, że może wyniknąć teraz problem z utrzymaniem forum, kopii zapasowej, serwera...
Sam jestem troszkę w szoku, że się stąd usunął, w zasadzie nie wiem, co to miało mieć na celu, wystarczyło po prostu przestac pisać.
I obawiam się, ze nie ma planu B w razie draki. |
|
|
|
 |
Pudelek

|
Wysłany: 2022-02-05, 15:57
|
|
|
Nie jestem informatykiem, ale w przypadku tego forum austro-węgierskiego, o którym pisałem w innym wątku, to udało się zrobić kopię zapasową "z zewnątrz", ale i tak to później nie działało tak jak trzeba i w efekcie trzeba było zakładać nowe forum. Takiej opcji tu sobie nie wyobrażam. No, ale tak jak wspominałem - tamten admin był po prostu zwykłą świnią, a o to Visiona mimo wszystko nie podejrzewam |
_________________ Staliśmy nad przepaścią, ale zrobiliśmy wielki krok naprzód! |
|
|
|
 |
Dobromił

|
Wysłany: 2022-02-05, 16:01
|
|
|
A ja mam wrażenie, że obecne Adminy bez problemu dogadają się z Visionem. Tak jak bez problemu poradzili sobie z chamstwem cepra. Co teraz jest przedstawiane jako "uciszenie niepokornego i fajnego sławka" |
_________________ Decyzją administracji Dobromił otrzymał nagany :
- za obraźliwą formę wypowiedzi oraz ironizowanie na temat innych użytkowników forum
- za niecytowanie w postach wypowiedzi, do których się odnosi
- za relację przypisaną do niewłaściwego działu |
|
|
|
 |
Tępy dyszel

|
Wysłany: 2022-02-05, 16:37
|
|
|
Pudelek napisał/a: | tamten admin był po prostu zwykłą świnią, a o to Visiona mimo wszystko nie podejrzewam |
Vision świnią nie jest. Jest człowiekiem. |
|
|
|
 |
Tępy dyszel

|
Wysłany: 2022-10-02, 11:35
|
|
|
Czy znaczny (niemal historycznie rekordowy), spadek ilości postów, szczególnie we wrześniu, wynika z oszczędności energii elektrycznej ? Paragrazując pewnego matoła (z formacji mającej w swych szeregach najwięcej PZPR-owców) "Kto ogląda/pisze na GBG ten za Putinem" |
|