Dwie niedzielne popierdółki

Wysłany: 2013-07-07, 22:34   Dwie niedzielne popierdółki

30.06.2013. Nidziela
Z rana pogoda całkiem niezła, Słoneczko się przebija, jedziemy. Plan: Koszarawa- Wsiórz- Opaczne- Jałowiec, bardzo ładna pętla.
Jednak po drodze robi się smętnie a w Koszarawie jest już totalna dupówa :evil: . A więc plan Beta- idziemy do Wsiórza i jak się nie poprawi to złazimy do Stryszawy pooglądać tamtejszy wodospad i zółtym powrót na przełęcz.
Ale zaczyna mżyć. To idziemy na Adamy, zaraz będzie odbicie chatkowego szlaku, schronisko powinno być jeszcze czynne. I było.
W środku pusto, cicho i spokojnie, jedynie prowadząca i jej dzieci były z których najmłodszy szybko zkumał się z moim Stasiem, co zaskutkowało zmianą znaczenia słowa "spokój" :lol :
Posiedzieliśmy, pogadali, nastroiłem co nieco gitarkę, było miło. No, może poza końcówką na szlaku gdy już zaczynało lać.

23.06.2013. Niedziela
Od rana burze błąkają się po okolicy. Co tu robić w taką zdechłą pogodę?
Ale po południu się przejaśniło, Słoneczko się przebija, jedziemy :D Plan: Meszna- Chata na Groniu- i dalej w stronę Klimczoka a potem się zobaczy, w sumie pora dość późna.
Jednak po drodze robi się smętnie :wink: ale tragedii nie ma, z Mesznej ruszamy coś przed 15. Wkrótce zaczyna buczeć na niebie, a tu planu Beta nie ma. Dochodzimy do chaty- jeb, przyszła zlewa. Lało i grzmiało tak z godzinę, koło 16:30 już wiadomo, że dalsza wycieczka to jedynie na dół do auta co też w pelerynkach -kioskówkach sprawnie uczyniliśmy.

A było se siedzieć w chałpie zamiast łazić kasik po dyscu i moknońć. :lol :

A więc trochę mglistych fotek:
Adamy http://www.zuziawdrodze-g...adamy062013.php
Chata na Groniu http://www.zuziawdrodze-g...roniu062013.php

Copyright © 2013 by Góry bez granic | All rights reserved | Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group - opowiadania